Fina vädret

Finfina vädret. Enso och jag har hunnit med en härlig promenad. Han var lite dålig imorse och hade haft diarre inne. Han brukar aldrig gå upp för trappan själv hemma utan kommando. Men imorse vaknade jag av att han stod på min tröskel och gnällde. Och ute på allrumet låg det en liten hög avföring. Stackars Enso, dumma mig som låg och sov. För han hade säkert sprungit upp för att säga till men inte hunnit. Men jag hade tidigare tidigt imorse varit ute med honom i trädgården för han gnällt och han hade rastat sig. Men yhan måste fått i sig något som rört till det i magen. Men nu verkar det vara bra.

Jag har även sett på film och städat lite, nu ska jag äta lite. Sedan ska jag gåtill jobbet, Enso får följa med på promenad och så hämtar mamma honom där sen. Prima! :)


Lite bilder, lite strosande och lite tränande. :)












Kommentarer
Postat av: Carina

Dom är duktiga vovvarna som försöker få oss att förstå. Enzo gjorde likandant för ett tag sedan när han var dålig i magen, bara jag som var lite långsam att koppla :-) Härlig promenad

2010-04-15 @ 19:05:35
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0