Glad Påsk!

På er alla :)
Här går vi på lågvarv, och jag antar att det är likadant hos de flesta av er andra. Igår kväll efter mitt jobbpass tog jag helg. & idag har Filip, Enso och jag varit ute vid skogssjön på lekträff. Vi var tolv hundar, med tillhörande mattar och hussar. Först gick vi en promenad tillsammans. Sedan så stannade vi på en stor öppen äng, där hundarna fick busa tillsammans. Härligt :) Enso skötte sig kanon. Underbart, min älskade vovve.

Sedan for vi hem till Filles föräldrar, och här är vi kvar. Så mkt produktivt har det inte varit idag. Vi har tagit det lugnt framför tv:n, ätit mat och bara varit. Inte helt fel det. Filles pappa snodde med sig Enso på en timmes promenad :)


Jag har suttit och tittat igenom bilder på Enso från när han var bäbis. Och jag behöver väll inte säga att en längtan till ett nytt litet knyte börjar gro..  ;p
Önska kan man ju alltid ;)

Min Enso blir förövrigt 9 månader idag, GRATTIS!

Kommentarer
Postat av: Elon

Grattis Enso : )

Hälsningar från Elon

2010-04-02 @ 22:28:45
URL: http://cockernelon.wordpress.com
Postat av: Carina

Grattis Enso!!! Visst blir man lite sjuk när man tittar på gamla bilder av vovvarna, så gulliga. Kan förstå om du bli lite sugen på en till. Tycker det är kul att ha 2 stycken och känner inte att det är jobbigare än att ha en. Något väldigt positivt är att de alltid har en lekkompis.



Vilken härlig promenad, kul att samla ihop så många. Glad påsk

2010-04-03 @ 12:45:43
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0