Vilken Helg.

Underbar helg med goda vänner på SPA. Åh, underbart! Tack tjejer.

Ensos helg hade inte varit lika glamorös, utan han är inte helt i form men snart så.
Fast lite härliga skogspromenader har han allt fått avnjuta.

Idag har vi inte gjort så mkt stordåd ännu. Varit på en skogspromenad, läst tidningen , busat och så har jag suttit här. Tänkte att jag kanske skulle hinna med att fara upp till klubbarp en liten sväng sen och träna lite med Enso. Sen ikväll ska jag jobba. 16.15-21.15.

sådeså.
Nu ska jag hoppa in i en dusch.

Kommentarer
Postat av: Carina

Vad härligt med spa, blir jag lite avundsjuk :-) ha en bra arbetskväll

2010-04-19 @ 20:15:12
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0