20 ÅR! = Jullov.

Idag är dagen. Då man fick bli väckt med frukost på sängen av en underbar sambo. Fina presenter och mys av mina killar. Sedan var det bara att bege sig motvilligt till skolan, för att bråka med östgotatrafiken mer än dubbelt så lång tid som vanligt. Men hann iallafall till slutet av återkopplingen, där jag fick tillbak inlämningsuppgift, och tenta VG, det tackar vi för!

Efter det var det mys med gruppen med massa god mat, för att sedan avsluta med ett seminarium. Hääärligt!!
Nu är det jullov som gäller :)

Det var bara att bege sig hemåt, ta en varm dusch och tina upp tills de nära & kära kom :)
Tack för en underbar födelsedag, med massa kärlek, mys och superpresenter. Speciellt en <3 Ni ska få se :)
De är allt påhittiga min familj där alla möjliga varit inblandade. Underbart.


Nu ska jag krypa ner i sängen. Det har trots allt varit en lång dag :)

Kommentarer
Postat av: Carina

Tittar in och önskar er en god jul och ett gott nytt år

2010-12-22 @ 11:15:32
URL: http://tysonochganget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0