Dålig uppdatering

Har det varit, men det har inte haft sin orsak någon annanstans än i tidsbrist. Jag jobbade i måndags kväll. tisdag dag fram till lunch. Sedan for vi iväg till Mormor&morfar, skottade snö i 3 timmar URSCH. Sedan åkte jag iväg till Min kusin med kusinbarn en sväng på kvällen. Sedan var det hem. Plocka lite, sedan bums i säng. Igår var jag med mamma till jobbet klockan 7,  hjälpte henne med att skriva schema. Sedan for jag iväg till Simhallen och mötte kusin + kusinbarn. Och så hade vi en redig mysdag. Som sedan avslutades med lite handling i diverse djuraffärer :) brabra! Vart även lite köpt i tisdags.

Snart ska ni få se inköpen, så de så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0