Hemkommen från Veterinären

Det gick jättebra, så nu är tänderna väck. Och jag har en supertrött vovve som ligger och sussar.

De satt sprutan i benet på honom, och så tog det inte länge förens han sussade. Och så drog de ut gaddarna och de satt rejält sade hon. Inte konstigt att jag inte fick bort dem själv.

Efter ett tag sedan så vaknade han upp efter mkt om och men, han hade nog gärna sovit vidare lite tror jag.

Sedan åkte vi hem 1450 kronor fattigare, fast två tänder fattigare blev vi inte för dem sparade jag! :)
Som ni ser så var ju rötterna på tänderna jäkligt långa, så inte konstigt att de inte ville släppa. Men nu är det väck och de andra tänderna han frodas fritt.

Det står även Enso med Z, i pappret. Men de har de ändrat nu ;) inte lätt när man inte ska vara som alla andra..


Enso har fått lite glass och fil att äta nu när vi kom hem, vilket uppskattas!
Så han hälsar att om han får glass skulle han nästan kunna tänka sig att dra ut lite tänder oftare, fast bara nästan. ;p



Kommentarer
Postat av: Carina

Ojoj det var inga dåliga rötter då dom tänderna. Vad skönt att allt gick bra. Tur att du fick rättat till Z, våra vovvar kan ju inte heta exakt likadant :-)

2010-02-11 @ 15:28:13
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: Sara

Åh herreGUD vilka rötter :O

Och vilket pris!! Nu fick ju jag förvisso inte behålla bollarna så det är väl där skillnaden satt. Du fick ju faktiskt ta hem tänderna! ;)



Jotackar som frågar, det går framåt. Jag börjar vänja mig och det är så himla kul! Pluggar med en massa sötnosar också och allt vi läset är skitintressant så det är verkligen hur bra som helst! Vad gör du nuförtiden? Det har jag väl aldrig ens frågat!

2010-02-11 @ 15:36:47
URL: http://lifewithtexas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0