Träning

Stadsträning, haha. Eller ja. Stad och träning iallafall. Vet inte om jag kan säga att det var någon vidare rush på det i Mjölby klockan 2.

Jag skjutsade alltså in Tobbe till hans pingisträning och hade med mig Enso. Tanken var att vi skulle promenera till mina svärföräldrar och hämta lite grejer och kanske få en fika om vi hade tur. Men de var inte hemma. Så istället blev det promenad och massa träning och bus.

Inte ens ett spänt koppel när vi mötte folk + hundar. Duktigt! (fast måste skriva att det var nog en engångsföreteelse). Bus med boll på skolgården i snödrivorna, inkallning och stanna. Så nu sussar lillprinsen gött.

Förresten så kan han "åttan" nu, alltså springa som i en åtta mellan mina ben. ;d

Sitta fint, övas det på. Men kan säga att balansen är inte riktigt där än. hehe :)

Måste klippa framtassarnas klor med, på tok för länge sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0