Trötthet!

Finns både hos mig och Enso nu, han ligger och sussar innanför dörren och jag sitter här och gäspar. Ska alldeles snart gå ner och lägga mat i blöt till honom, ta mig ett glas vatten och sedan ut och kissa Enso. Efter det blir det att krypa ner i sängen. Och hoppas på att jag får vara ledig i morgon så att jag hinner städa lite. För just nu är det oaceptabelt på mitt rum. Skämmes!

Mamma och jag har varit iväg hela dagen idag med, Enso har fått vara hemma och vila upp sig tillsammans med övriga familjen. Mams och jag var på ikano skulle handla present till pappa som fyller år i morgon. Hittade lite saker. Jag inföhandlade även lite annat smått och gott. Därefter for vi vidare mot mormor och morfar för att lämna en antenn kabel och hjälpa dem med tvn. Samt bära in ved. Här får man vara hemtjänst på både arbetstid och fritid ;) haha. Skämt å sido. Hjälper så gärna min lilla mormor och morfar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0