Månskenspromenad på klubbarp!

Det är vi nyligen hemkomna ifrån. Mamma, Enso och jag får iväg. Och det blev en härlig tipspromenad i skogen på nästan en timme. Sedan fika och utdelning av priser. & tro det eller ej. Jag vann förstapris, eller ja jag hade mest rätt så jag fick välja bland priserna. Valde ett ansiktskit, med en cream och en ansiktstvätt.
Vilket iof var mest tur, kunde lika gärna vara mamma som hade vunnit för vi hade två tipskuponger och på frågor vi inte kunde chansade vi på två altenativ, skrev ett på varje kupong. Sedan när vi kom in så skrev vi bara dit namnen på måfå. Men tur ska man ha!

& Enso skötte sig jättebra när vi satt inne och fikade. Bra passivitetsträning där!
Även när vi gick lugnade han ner sig efter ett tag. Då han kommit på att alla hundar inte vill leka med honom, haha!

Och nu så ligger han och sover som en stock.

Så både pris och trött vovve + motion, kan det bli bättre? :)



Detta vann jag! :)

Kommentarer
Postat av: Carina

Grattis, vad kul att ni vann. Vad bra att Enso fick lite träning mitt i allt :-)

2010-01-13 @ 20:31:46
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/
Postat av: Sara

Trött hund är det bästa som finns! Grattis till både det och vinst ;)

2010-01-14 @ 09:34:56
URL: http://lifewithtexas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0