Pulkaäventyr x2

Eftersom livet ska vara rättvist, så bar det även av på tisdagen till pulkabacken så att Erik också skulle få sig en åktur. Men först på förmiddagen så fick vi kusinbesök. Min kärakusin ringde och väckte oss kl 9. (vi hade förståss redan varit uppe innan och varit ute med Enso, men somnat om) Sovmorgnar är ett minne blått för oss. ;d. Jag for upp och bakade kladdkaka så att det skulle finnas något att bju på. Sissodär, enkelt fixat pluspoäng!

Sedan så blev det att packa in grejer, brorsor och vovve + pojkvän och ge sig av!
& här ska ni få lite bilder, blandat från båda dagarna!



Enso en bit upp i backen och spejar!



Här kommer han uppspringandes på inkallning i full fräs.



Här är han påväg och ska gå på spåret som jag lade till honom och Fille.



Här är fille med leksakerna som jag lämnat i spåret som Enso hittat! ;D



Här är Enso sur för att han är kopplad, ville ju mkt hellre springa backarna upp och ner tillsammans med grabbarna som åkte. Men hur mkt som helst får vi inte belasta de små lederna tyckte matte. Även om det var fy tjyvans bra träning. Perfekt ställe att åka till när han är vuxen och behöver bygga muskler! ;D



Här kommer Enso & Husse upp för backen, notera att jag som tagit kortet bara är halvvägs upp..



Här kommer Enso flängandes neråt, för nu gäller det att hålla sig i skinnet när fartdårar kommer i backen.
(Han har inte ståöron! farten som får dem att flyga upp) ;)


Här sitter vi och tittar på åkandet.



Enso i bilen när vi skulle åka hem!

Min fina vovve! :)

Kommentarer
Postat av: Carina

Han är snabb Enso hihi. Den sista bilden var jättefin...

2010-01-07 @ 19:17:00
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0