Träningslängtan

Åh, nu börjar det komma ny inspiration och nya krafter, Enso och jag har haft 1.5 veckas totalt träningsstop. pga att våran relation behövde de ;p haha. Eller snarare jag som behövde få tillbaka tron när Enso inte verkade kunna någonting. Vi tränade så mkt, så att det mot slutet inte var roligt. Eftersom vi traglade bas grejer (tävlingslydnad). 
Så efter mitt depp på brukshundklubben onsdagen för 2 veckor sedan så fick det bli samtal med Marie, som rådde mig till detta. Tur att jag har en som verkligen förstår en och tror på en. Känns underbart. Jag vet ju att han har grunderna så bara att låta dem landa. Så ska vi ta nya krafter nu, nya ideér och sånt. & nu känner jag mig sprudlandes sugen på träning. Så nu ska jag längta riktigt mkt efter kursen på brukshundklubben imorgon kväll.
Men först väntar det en jobbdag imorgon 7.15-15.30. Hårt!
Har jobbat 3 kvällar på raken nu... Så nu ska jag sova snart, snart, snart... ska bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0