Hundpromenad i Mjölby

Enso & jag, men Erik som anhängare för iväg till Mjölby för att gå på hundpromenad som tassa in, & Carolines hundfix ordnar ihop.

Det var mkt hundar, roligt!
Synd bara att den som gick först gick lite för fort så att det spriddes ut så mkt. Då försvann ju liksom lite hela övningen för Enso tyckte jag..

Men vi nöjde oss inte med promenaden, utan vi stannade till på en upplyst tom parkering påvägen hem. Där tränade Enso och jag lite lydnadsmoment. Superkul. Så roligt att vi kommit igång nu! wiiiie :d
Jag & min finaste Collie!



Här är bild på några. Det var 30-40 hundar.
Väckte lite blickar när vi gick på cykelbanorna.

Kommentarer
Postat av: Carina

vad häftigt med såna jättepromenader. Dock lite synd att inte sällskapet hölls ihop, för det är ju superträning. Skulle mina små vildar oxå behöva. Ha en bra dag

2010-03-26 @ 05:46:40
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0