Jobb + hundkurs + utställning

Nu ska jag alldeles snart bege mig för att jobba.. Hoppas på en lugn kväll, enligt schema. :)



Igår på hundkursen, (tredje gången vi är där) så fick vi köra komenderad lydnad på den invidiuella träningen. (instruktören tyckte att det var dukttigt av oss att vara på den nivån att köra det redan tredje gången. Vi hann inte med så mkt men bla. körde vi några inkallningar och så fick vi prova fritt följ. Första gången, jag har inte ens provat det hemma. Enso följde super, lite värre var det för mig som höll på att snava på mina egna ben. Inte lätt första gången. Så denna gång var det jag som fick läxa att hem och träna ;p haha.


Snart får vi börja uppladdning för helgens utställning med. Bara att hålla tummarna.
Kan säga att det inte är roligt att ha pälshund i detta väder, speciellt inte när man ska ha dem rena och fina inför utställning. Så jag har fått hålla mig in i det längsta med att bada honom, eller ja avtvättning av ben och mage och krage.

Nä, nu måste jag fara.

Kommentarer
Postat av: Carina

Nä nu är det verkligen jobbigt med vädret, skulle finnas något bra ben och magskydd, de behöver ju inget på ryggen :-) Kul att det går bra för er på kursen fast du får träna lite mer haha. Vi håller såklart tummarna att det går bra på utställningen.

2010-03-18 @ 21:18:41
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0