Att få trötthet

....att omvandlas till energi och inspiration fungerade inte speciellt bra idag. Har jobbat hela dagen 7-16, ska jobba hela dagen imorgon med, Imorgon är ju även hundkursen på brukshundklubbenpå kvällen. Roligt! Vi skulle träna på ställande under gång till nästan gång. & vi tränar och tränar, men jag har ändå inte lyckats få det bättre. Tror min hund behöver en öronrens så att han hör direkt vad han ska göra.

Men för att jag ska känna mig lite duktig ska jag nu dra med mig Enso ut till klubben & träna lite. Med betoning på lite, för ursch så rått det är ute. Inget vidare!

Kommentarer
Postat av: Carina

haha ja han kanske hör dåligt, ska nog testa det på både Enzo och Tyson :-) Hoppas det går bra på er träning idag och kursen imorgon

2010-05-25 @ 19:33:13
URL: http://tysonochganget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0