Skämmes på mig.

Är inget annat, dålig uppdatering här ser jag. Kan väll bara skylla på att det varit fullt upp som vanligt.
Jag har hunnit med att jobba och både underhålla hund och pojkvän. Bra jobbat.
I Fredags var vi ute hos Filles mormor och morfar i deras sommarstuga, Sedan kvällen åkte vi in till Linköping och hade det trevligt tillsammans med vänner. I Lördags så kom Filles brorsa hem och visade upp sin fruga. Söndagen så for vi iväg till Vaggeryd för att hejja på hästen, men det gick inte vägen för det. Men härlig släktutflykt!

Enso och jag var iväg på en gruppträning igårkväll på klubbarp, och efteråt ljuger jag inte om jag säger att det var nära till tårar. Ursch hund säger jag bara. Nemas kontakt med mig, och bara skälla och hålla på. Det kommer aldrig gå för oss att ut och tävla. För han blir så jäkla uppspelt såfort det är nya hundar. Iof var det en väldigt orolig grupp, men ändå. Jag åkte och tröst handlade frukt istället, melon annanas, grape, apelsin och fruktcoktail. Så blidde det fruktsallad istället.

Ska gå ut och träna lite fotgående sen, och då jäklar får Enso visa sig från sin bästa sida om jag inte ska tappa hoppet.

Ska kika om jag hitar lite bilder från helgen med! :)

Kommentarer
Postat av: Carina

Det kommer säkert att gå jättebra för er på träningen, han är säkert inne i en period just nu. När han blir äldre kommer han garanterat att lugna sig. Håll ut :-)

2010-05-04 @ 20:29:49
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0