Vips

Så tiden går fort, gårdagen bara sjöng förbi. Jag var iväg in till Linköping och tog foto till legitimation. Sedan for jag iväg till Mormor och morfar med medköpt fikabröd. Sedan skjutsade jag på moster, sedan hem. Väl hemma rejsa igång med maten, borsta hund och bege sig till brukshundklubben. Till vår efterlängtade kurs. Det är så roligt, avslappnat, lärorikt och alldeles alldeles underbart.. HAHA, nedå. Men det passar oss som handen i handsken. & Min lilla bus skötte sig superbra trotts värme och svimfärdig matte som var tvungen att ta en paus.

När jag sedan kom hem så var det bara att sätta igång och frisera bror nr 1.
Vilket tog sin lilla tid. Efter det så blev det sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0