Dagens stora dos av hurtighet är avklarad.

Smidigt, och trött vovve till pluggstund har jag nu, dessväre en lite halvtrött matte med. Men bara i koppen , så får hoppas knoppen hänger med i svängarna iallafall :)

Vi tog lite oskyldig sovmorgon till kl. 9 sedan bar det iväg. Skönt att vänta lite, man vill ju gå i solsken och inte i mörker.. Så härligt att kunna göra det när man är hemma, annars blir det ju alltid supertidiga promenader då det är mörkt och kallt. Nu sken solen och det var superhärligt!

Målet med promenaden var att Enso skulle få springa lös massa och busa och hoppa i snön :)

Här skulle det pulsas. Men var? inne i skogen trängde inte solstrålarna igenom.. och cykelbanor tråååkigt. Så vi tog ett stort gärde/äng till förfogan i en skogskant och så pjölde vi rätt över. Lite halv jobbigt var det allt att pulsa i snö upp till lårna. Jag hade ju hoppats på att Enso skulle skutta föra och bereda väg för mig. Men ikke, han tyckte det var min uppgift, så han studsade efter i mina spår :) Men förstår det jag , för han var tvungen att skutta för att hålla sig "över ytan". Men härligt var det! Helt underbart.


Först gick vi en väg längs med skogen :)


Soligt och skönt, och en bauta hund? :)


"ängen"


Snyggve


"ängen" igen, här har vi nästan framme. Man får gå in i skogskanten sen som man ser allra längst bort :) Längre än vad man tror faktiskt! hehe


Studsbollen Ensopenso, fart och fläkt.


Här har vi han som åker snålskjuts på matte, ;d



Men ibland tog jag mig allt några härliga frivarv, speciellet efter uppmaningar av matte att jag fick springa huuuuuur mkt jag ville ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0