Hundträning genererar trötthet hos både två -och fyrbent.

& Endast Elin är vaken.. En ligger sussandes i fotänden och en ligger sussandes mot armen. Alltså måste jag ha lyckats bra uppe vid klubben idag då jag drog med mig grabbarna för att träna :) Planen var dock inte plogad, men skogsvägen var det en liten sväng på en raka.. Så där höll vi till. Körde massa budförningar för värmens skull, och mkt kamp med stocken, helt galen är Enso i den. Måste köpa bätte.. Och öva ännu hårdare.. ;d
Sedan körde vi lite vanligt fotgående.. Blir mkt samma träning.. Men man hittar ju hela tiden nya grejer som behöver tränas bort och bli bättre.. Jag behöver aldrig tävla, går superbra att sysselsätta sig med träningen ändå. :), eller hur Enso?

Men en dag kanske du är så pass samlad så att vi klarar av en start, eller rättare sagt, matte är så pass samlad. I vår så!

Men nu ska jag gosa ner mig bland mina grabbar.

Imorgon är det hemmaplugg som gäller till tusen.. Men först ska Enso och jag ut på en härlig morgonrunda, hoppas solen skiner även imorgon!

Enso, tack för att du är världsbäst och min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0