Pluggeliplugg

Det är vad jag ägnar mig åt, och lite Enso med.. Eller han får medräknas.
Jag pluggar nämligen inför Välfärdstentan, men där såklart inkluderas inte Enso mer än som moraliskt stöd.. Med lite puschande pussar då och då :)

Men så måste jag ju göra hundtränarutbildnings läxor också.. Och där inkluderas Enso i allra högsta grad.
Det som är på schemat nu är Shejping, och backande.. Vilket är väldigt bra både för mattes och Ensos tålamod.. mest för mattes tror jag.. :P Men det går framåt verkligen. Svårt bara att vara helt passiv själv, man vill ju gära hjälpa till.. Så får bita sig i tungan både en och två gånger samtidigt som man får kila fast fötterna.. ;d

Fille står vi spisen, som vanligt ^^ haha.. Det vankas fläskotletter, potatis, brunsås och Gunillas hemgjorda gelé. Mums! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0