Vilken fredag.

Vilken härlig fredag, först massa mys själv i soffan och tittade på program på datorn jag missat.. Skönt :) Lite städande och dusch på det innan Enso och jag begav oss ut mot landet, närmare bestämt till Gunilla och vovvarna. Enso, Sockan och Pez lekte runt ute medans vi snackade och drack kaffe (och jättegod kaka). Enso försöker dock även leka med kattungarna, vilket inte går så bra, han står där och studsar och går ner i lekställning och fjäskar, har inte riktigt insett att det inte går att leka med dem. Min naiva lilla vovvetusse.

Så massa hundbusande för Enso, socialitet för matte och promenad senare så begav vi oss hemåt, blev dock stopp på blomster affären och köpte blomjord för att plantera om lite småblommor, samt nyköpande av två blommor. :) kvalitet!

Sedan fick jag för mig att jag skulle åka och köpa ny hundmat också, det börjar nämligen lätta på det i fodertunnan och blir så jobbigt att öppna locket då^^ haha. Herregud snacka om dålig ursäkt...
Men lika bra att fylla på, och jag hade bestämt mig för att prova någonting annat nu. Förut har vi haft Hallas foder, både lamm och kyckling och det har ju fungerat superbra, bra i magen och aptit. Men sen har jag ju blandat det med färskfoder också.. Men nu tillåter dock inte vår frys något innehav av färskfoder. Så då känner jag att jag vill höjja klassen på torrfodret ännu mera, välrdens bästa ska ha det bästa. Så är det bara, inget skitfoder här inte. hehe :) (Vilket är högst invidiuellt osv.osv.) Så nu lade vi på några extra hundralappar och köpte Eukanuba. & Det fick bli lamm och ris, lite ytterligare omväxling han har ju ätit kyckling och ris nu :)

Nu är det dags för kvällspromenad.

Imorgon ska vi åka ut till stugan och spåra :) Roligt!
På kvällen ska jag faktiskt jobba, ska bli roligt.. Saknar faktiskt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0