Förkyld + Soppa = Sant!

*Åh, jag är så förkyld att jag nästan inte vet vart jag ska ta vägen. Natten var hemsk att genomlida med febetoppar så att man nästan låg och gnydde som ett litet barn. Stackars Filip som fick ta hand om mig..
Idag har jag bara varit hemma, vilket är jätteskönt. Pluggat lite och sovit lite, fast mest snörvlat.

Men Enso är ju hemma, så jag fick ut på en liten promenad i solen iallafall, även om det kändes som om jag löpt ett maraton, när jag i själva verket bara gått runt kvarteret. Men det har blivit lite inomhus träning iallafall. Lite target. Försöker få Enso att lära sig att tända lampan, och det är på god väg nu. Fast jag kan ju säga att husse är mkt bättre på den träningen, då mitt tålamod verkligen inte är vad det borde.

Lillebror kommer sen med, så då ska han och Fille laga baconpannkaka. :) & Så får de ut med Enso på en långis.
Jag lär nog ligga kvar här i divanen, där jag varit placerad hela förmiddagen..


Igår när jag kom hem från skolan, helt slut efter att ha sittat genomförkyld och lyssnat på föreläsningar hela dagen. Så var min älskling så söt och gjorde min favoritsoppa och bakade bröd. Bäst är han!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0