Ingen vidare uppdatering här inte.

Men jag ska försöka bättra mig, Vi har det bra iallafall!
Hafr varit mkt med flytt, Fille fått nytt jobb, jag börjat plugga.

Men det fungerar super. För lite tid över emellanåt bara.

Enso och jag har precis varit ute på en lång promenad. Jag ska hoppa in i duschen nu, sen bär det av mot skolan.
Svärfar kommer och tar hand om Enso Senare! :)

Sen hoppas jag att det blir en lugn och härlig helg, eller iallafall fredagkväll. Planeringen är att gå en långis, sedan laga lite taco & mysa framför tvn. Låter fint va?

På lördag däremot är det fullfart. Först ska vi iväg på hundtränar utb. mellan 10-14. Sedan direkt iväg ut i skogarna med brukshundklubben och köra spår. Det lär vara en matte och vovve som är helt slut när kvällen kommer.. :) Ska bli roligt att spåra, har varit allt för dålig på det på sista tiden. Så det blir spännande!

Hoppas allt är bra med er! :)

Ska se om jag kan pula in lite bilder sen iallafall!

Kommentarer
Postat av: Carina

Vad skoj att höra från er. Visst orkar/hinner man inte alltid med bloggandet. Kul med spår, brukar vara ute en gång i veckan och lägga till bägge vovvarna. Imorgon är det dock lite sökträning för Enzo som gäller. Ha en bra helg, kram

2010-10-01 @ 21:28:13
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: Elonsmatte

Kul att se lite text igen ; )

vad pluggar du ?

Allt väl med enso annars ?

2010-10-01 @ 22:24:35
URL: http://cockernelon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0