Middagsbreak.

Nu sitter jag och äter lite tornfiskgratäng. Jag är hemma idag och pluggar, är scehmafri från skolan både idag och imorgon- skönt! Dock så blir det väll ganska så mkt annat förutom att plugga.. Började morgonen med en härlig timmeslång promenad med busfröt. Sedan har jag duschat och surfat runt lite. Såklart har jag läst lite med, just nu tar jag mig igenom en bok om mänskliga rättigheter, när den är klar ska jag hugga in på EU rätt. Behöver inte säga att jag behöver plugga betydligt mer än det finns lust till va? Har salstenta i juridiken nästa vecka, så det är ju bara att stoppa huvvet med så mkt fakta som möjligt.

Ikväll kommer min faster och farmor, så ska göra lite tacopaj och bjuda på. Mums!

Hoppas att Ensos MH spindel kommer upp på avelsdata snart, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0