jobbjobb

Fullt ös, medvetslös...
Nejdå, men jobbjobb & nu ska jag ägna mig åt lite plugg..

& så grämar jag mig över att Enso och jag inte tränat ngt direkt på 3 veckor. pga, att det var så mkt annat att tänka på så att andan inte infunnit sig, sen blev Enso sjuk & sen blev det skitväder. Jo jag vet man kan träna i regn, men man blir liksom inte super sugen.. Bara det att om två veckor måste grejerna sitta lite där de ska iallafall, eller ja.. Bara att inse att de inte kommer att göra. Men då får vi väll få de andra att känna sig duktiga iallafalll :)

Situationen blir inte bättre på att näsan kliar & ögonen känns grötiga och huvudet tungt.. Inte ska det väll bli min tur att bli sjuk? det har jag inte tid med.

Kommentarer
Postat av: Elon och Linus matte

Hoppas verkligen inte att det är allergi bara : (

2011-03-31 @ 23:39:48
URL: http://cockernelon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0