Tårtbak

jajjemen! Just nu ligger mina marängbottnar i uggnen och gottar till sig. Vilket senare ska leda till en marängtårta med ricekrispies och blåbär + grädde :) MUMS! man måste ju ha någonting att bjuda släkten på när de kommer imorgon! Annars kanske man inte får några födelsedagspresenter?.. För jag fyller ju nämligen 19 på måndag!

Jag ska även baka en banantårta. Eller ja, jag och mamma. Mamma har gjort tårtbotten och lägger i fyllningen idag så att det ska safta till sig ordentligt och så ska jag garnera imorgon. Med grädde, polly och madariner. I är det vaniljkräm och bananmos. Göttigt!

Påtal om Polly, så har jag och Enso varit iväg på förmiddagen och träffat Polly + mattar. Riktigt välplanerat av mig måste jag säga. För nu har Enso liggat och sovit innanför dörren under hela tiden jag bakat.. Och även nu. Som huvudkudde har han mina snowboats, skönt tycker han! :) Han är dessutom super mjuk, fluffig och fin! Samt väldoftande. Super!

Jag har kamera sladden hemma, så bilder från dagens bus med Polly kommer senare! :)

Kommentarer
Postat av: dannie

Jaa! Verkligen!

2009-12-19 @ 15:39:41
URL: http://eckelbobbah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0